måndag 1 september 2008

Minnesota!!!

Då har jag äntligen fått min placering! 5 dagar innan avfärd!

Jag ska till ett ställe som heter Wrenshall som ligger i Minnesota!
Wrenshall är ett väldigt litet ställe på 450 invånare men ligger 1,6 mil från ett ställe som heter Cloquet, och 4,8 mil från Duluth som är den fjärde största staden i Minnesota.
I informationen jag fick om Stället så erbjuder de mycket aktiviteter på vintern såsom, hockey, snowmobiling, snowtubing, snowboarding! vilket verkar helt perfekt enligt mig!

Jag kommer gå på Carlton High School som är en skola med 380 elever, Skolan har dock två hockeylag, ett Boys hockey team och ett Girls hockey team, antar att de va därför jag hamnade där (:

Familjen jag kommer bo hos är familjen Nelson.
Familjen Nelson består av Värdmamma Cherly,44 och värdpappa Aaron, 44. De har 3 döttrar; Holly, 17 som gillar att spela hockey och volleyball, Megan,14 som gillar att spela hockey och cross county tror jag det stog, Samt 11 åriga Stacy som de inte stog några intressen på.

Familjen har 2 hundar och två katter, de verkar bo väldigt lantigt så antar att katterna är utekatter, jag hoppas på det. annars får jag ta massa medicin.

En ganska kul sak, Jag kommer bo på 1057 Alcohol Road!

Fosho, i'm going to minnesota baby!

1 kommentar:

MikaelW sa...

Hello my american girl.
Nu när jag skriver det här så är du i New York. Jag tror du kommer få ett underbart år även om det är as-tomt här hemma i Vallalyan men den smällen får ja ju ta när du får uppleva den här grejen.
Din familj verkar ju good så vardan blir nog bra också när det blir dags för den på onsdag.
/pappa