söndag 14 september 2008

Dag 7: Fodelsedagskalas!

Idag va de forsta helgdagen sen jag kom hit. vaknade runt 11 av en jette leskig drom! vaknade helt panikslagen!
drommen: Jag pappa och christoffer var vid stangan, fast der va de en sten der lars winnerbeck hade suttit och skrivit sina latar, och brevid va det tva vattenfall.
jag bestemmde mig for att forsoka ta en bild pa ett av vattenfallen, notera att vattefalle nva ganska sma. Jag ramlar i och min kamera hamnar under vatten, jag far panik for min kamera er blot, den hamnar under vatten igen, och av nagon konstig anlednign er christoffer med i vattnet, sen vaknar jag helt panikslagen, for min kamera gick ju sonder...

resten av dagen gjorde jag inte speciellt mycket. holly kom hem ltie senare fran sin volleyball turnering. hon fragade om ajg ville folja med till Briannas fodelsedags kalas. "just down the road" vi tog bilen. intill wrenshall city! haha

Deras 18ars fodelsekalas er typ som att hej jag fyller 12, kalastajm! jag lovar!
Hollys venn Christie va faktist riktigt snell, men hon gar pa Wrenshall High.

Sen efter det akte vi hem och jag, megan och stacy bestemmde oss for att spela ett spel som heter Apple to Apple och jag agde verkligen sonder alla! jag hade 52 kort ner spelet va slut! boom!

Nu sitter jag her och ska snart ga o legga mig, imorrn ska vi till Miller hill mall i duluth.

g'nite!

3 kommentarer:

MikaelW sa...

FamilyKing (eller blir det drottning) redan efter en vecka. Det var snabbt marscherat
/svenskpappan

MikaelW sa...

Miller hill mall i duluth.

Kollade in satellitmap och tyckte det såg ut som ett köpcentra eller nåt i den stilen, norr om duluth.

malin sa...

Härligt att det går så bra mellan dej o resten av familjen! =)