måndag 15 september 2008

Dag 8: Duluth

Dag 8:

Idag vaknade jag vid 11 snaret, gick upp, at lite frukost, som vanligt tog jag de fergade flingorna med mjolk, borjar venja mig vid att mjolken inte smakar som hemma.
Efter det tog jag en dusch och slengde massa kleder i tvette, eller, cheryl bad om smutstvetten sa hon kunde slenga det i tvetten.

Senare runt 12 akte vi till duluth, eller fort hemtade vi upp Hollys kompis. I Duluth tog vi oss till Miller Hill mall, jag kopte en Blessthefall t-shirt, wednesday 13 - skeleton skivan och en langermad hurley trojja, ASSKON! fixar vell fram lite bilder till bloggen om nagra dagar, ner jag orkar. da kan jag visa hur trojjan ser ut.

Efter en vecka har jag alla pengar kvar pa kortet, och 367 dollar kvar i kontanter. Ska kopa klubbor pa internet for de va dyrt i afferen, eller dyrt o dyrt , billigare en sverige men man tar ju de billigaste man kan hitta.

Testade foresten Coca Cola Cherry, faktist riktigt god!

Nu sitter jag vid datorn och pratar med christoffer, jag saknar han.

hurley, me like!

Inga kommentarer: