onsdag 1 april 2009

snöstorm!

två uppdateringar på två dagar, de trodde ni inte va. Det är säkert inte ens någon som läser min blogg längre, mamma kanske.

Idag så skulle jag haft min första Track träning. Pratade lite med Paula om hur träningarna gå till och sprintarna springer i typ en kvart och sen in i idrottshallen och tränar.
I helgen och igår var de jättefint väder. Kändes som vår, men idag så vaknar man upp till, jo såklat, snö.
det vart en snöstorm och alla sporters ställdes in och vi fick gå hem vid 13:15 från skolan. Sitter och kollar på tv nu, finnas inte så mycket att göra.

Det var en kort liten uppdatering men nu vet ni iaf att det snöar här. försöker få upp lite bilder men det vill inte funka för mig. hm...

ajja, nu ska jag ära lite Chicken Alfredo.

so long, Matilda

1 kommentar:

malin sa...

Jo då jag läser allt ;)
Har ju inte vart så mkt att läsa innan men nu verkar du ju ta fart igen ;)

Visst är det tråkigt när snön kommer när man tror de blivit vår!?
Här håller jag tummarna för att våren är här för solen har lyst hela veckan o INGEN SNÖ! =)

Inte för att jag kunnat känna av solen direkt, är hemma o sjuk =( Men jag ser den lysa genom fönstret =P

Kram!