tisdag 7 april 2009

Ny Vecka

Måndag igen då.
I helgen hade jag hockey. De jätte sugen på att spela tills de visade sig att Duluth behövde spelare... Callie fick välja och hon sa "JV spelare" för de första, de är spring league, jv och varsity existerar inte längre. och för det andra, hon valde mig utan att tänka, va inte lika sugen på att spela längre. tog mig igenom matchen med lite istid men Nikki lagergren i samma lag som vägrar passa en eller låta en gå när det är ens tur.

Duluth är för dumma för att spela med 2 kedjor och 3 D.

På onsdag kommer Jonas hit! ska bli kul, torsdag ska vi på bio och se fast and furious sen på kvällen ska vi till Kim för att måla påskägg, hoho. På fredagen åker vi till minneapolis för o shopp och på lördagen har jag två hockeymatcher. på Söndagen blir det kyrk och påskmat tror jag och på måndagen åker han hem igen ;(

Måste köpa ett Knägrej till mitt kbä. kan inte springa annars. skadat knät, heh jag lyckas va.

Esse kommer hem idag!!!! de gör mig glad.

1 kommentar:

MikaelW sa...

Har tappat bort vem Esse är.
Vem är det nu igen?